Різноманітні мультимедіа у мережі

Дехто з користувачів інтернету може пам’ятати часи, коли блог мав вигляд одного лиш тексту через низькі можливості мережі. На щастя для нашої уяви та фактчекінгу часи давно змінилися, і виключно текстових медіа залишилось надзвичайно мало – тепер усі намагаються доповнювати свою інформаційну реальність мультимедійним контентом.

Мультимедійний контент – той, що поєднує у собі звукові, візуальні та текстові риси, які співпрацюють на користь відвідувачів блогу або сайту. У поєднанні це утворює відеоформат, але саме по собі аудіо теж вважається мультимедійним форматом в контексті його використання в мережі. Такий контент може бути як самостійним продуктом, незалежним від тексту, так і ілюстраційним матеріалом до нього: ця різниця полягає у функціях окремих видів мультимедіа, які по-різному використовують на різних платформах.

Подкасти та синхрони – це ті види мультимедіа, які можуть бути ефективними як у форматі аудіо, так і у відео, але останнє має відчутну перевагу для глядача у глибині сприйняття та фіксації уваги візуальними елементами. Також, якщо аудіоподкаст ще може бути ефективним контентом, коли містить якусь лекцію, бесіду або читання поезії – з синхронами так спрацює тільки в плані записів телефонних розмов, що охоплює дуже малу частину різноманіття ціх матеріалів, краще все ж таки в цілому використовувати відеоформат. Короткі відеорепортажі та відеоподкасти, як помітно з назв – головним чином візуальний контент.

Веб-радіо та веб-телебачення уособлюють те, як відповідні джерела контенту, радіостанції та телеканали, існують на платформі Інтернет-мережі. Ці види медіа можуть існувати й незалежно від своїх традиційних форм, часто коли від початку засновані без них – але маємо численні приклади радіостанцій та телеканалів, які без змін ретранслюють свій продукт в Інтернет через веб-аналоги. В той самий час розвинені радіостанції доповнюють аудіоформат етеру відеозаписом зі студії ведучих, який разом зі звуком транслюють стрімом – і це стає прикладом того, як традиційні медіа пристосовуються до можливостей нових платформ.

Коментарі

Популярні публікації